Klachtenprocedure Start Goed Hypotheekadvies
Het kan zijn dat Start Goed Hypotheekadvies niet aan jouw verwachtingen voldoet. Uiteraard betreuren wij dit ten zeerste. Wij gaan dan graag het gesprek met je aan om een oplossing te vinden. Je kunt ons bereiken op 06-15111200 of info@startgoedhypotheekadvies.nl
Als je ons een e-mail stuurt met daarin uw klacht, dan vragen we je vriendelijk om de volgende gegevens in de e-mail mee te sturen.
– Je naam, adres, e-mail en telefoonnummer; met daarin een omschrijving van de klacht zo gedetailleerd mogelijk. Graag vermeld wat u van ons verwacht met betrekking tot eventuele schade of wat wij anders zouden kunnen doen.
Binnen 5 werkdagen nemen wij contact met je op om de ontvangst van je klacht te bevestigen en deze samen door te nemen, zodat we goed begrijpen wat de klacht inhoudt.
Wat doen we met je klacht? We bekijken je klacht aandachtig en zullen dit serieus oppaken om deze te beoordelen. Uiteraard doen we dit in alle redelijkheid. Mocht de fout bij ons liggen, dan zullen wij dit direct oppakken en proberen op te lossen om ervoor te zorgen dat je weer tevreden bent over onze dienstverlening. Je ontvangt binnen een redelijke termijn (maximaal 4 weken) definitief een antwoord met een oplossing.
Tevreden met de geboden oplossing? Dan zijn wij bij Start Goed Hypotheekadvies weer blij. Niet tevreden met het antwoord? Zijn wij er na alle inspanningen nog niet in geslaagd om jouw klacht naar tevredenheid op te lossen? Dan kun je contact opnemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) Start Goed Hypotheekadvies is bij het Kifid geregistreerd onder nummer 300.018656 . Wij zien een advies van het Kifid als bindend. Je klacht wordt door het Kifid alleen behandeld als je éérst onze klachtenprocedure hebt doorlopen. Uiteraard gaan wij voor een oplossing samen en gaan we er vanuit dat we er samen uitkomen.